Inbreng

 

 

 

Als je kleding bij ons wilt inbrengen hoef je geen afspraak te maken. Je komt gewoon langs in de winkel.

We vragen je de kleding vooraf thuis goed te beoordelen. Stel jezelf de volgende vragen:

  • Zou ik de kleding zelf kopen als het in de winkel hing?
  • Is de kleding van een van de op deze site vermelde merken (of van een ander topmerk, dat echt niet in Serendipity mag ontbreken).
  • Is de kleding schoon, fris, niet beschadigd, niet verwassen en in de oorspronkelijke vorm?
  • Past de kleding binnen het actuele modebeeld?

Je hoeft de kleding niet te strijken, dat doen wij!

Van maart t/m augustus verkopen wij we lente- en zomerkleding en van september t/m februari verkopen  wij herfst- en winterkleding. Je kunt echter alle kleding inbrengen, ongeacht het seizoen. Kleding die op dat moment niet verkocht wordt, wordt opgeslagen tot het juiste seizoen zich aandient.

Werkwijze

  1. Als je kleding bij Serendipity Kids komt inbrengen, word je eenmalig ingeschreven in ons systeem. Vervolgens worden de ingebrachte artikelen op jouw naam en nummer geregistreerd.
  2. Kleding die we niet aannemen, neem je weer mee naar huis. Je kunt ook ter plekke aangeven dat je deze kleding wilt doneren aan de Wings of Support (zie Wings op Support by KLM).
  3. Je ontvangt een e-mail waarin bevestigd wordt welke artikelen je hebt ingebracht en voor welk bedrag we deze gaan verkopen.
  4. Kleding hangt 8 tot 10 weken in onze winkel. In deze periode kan je met je persoonlijke code inloggen op www.serendipity-kids.nl. Je kunt dan zien welke artikelen al verkocht zijn en welk tegoed je hebt opgebouwd.
  5. Na verkoop is 40% van de verkoopprijs voor jou. Over de rest van het bedrag betalen wij belasting en vervolgens houden we ook ongeveer 40% over.
  6. Niet- verkochte kleding geven wij na de verkoopperiode bij voorkeur aan het goede doel, de Wings of Support. Uiteraard is het ook mogelijk je kleding op te halen. Je ontvangt een week voor het verstrijken van de verkoopperiode een e-mail, waarin we je vragen de kleding te komen ophalen. Het is jouw verantwoordelijkheid dat wij beschikken over een juist e-mailadres.
  7. Een tegoed bij Serendipity Kids kan contant of per bank worden uitbetaald. Omdat wij een beperkte hoeveelheid cash geld in de winkel hebben, is het aan te raden even te bellen als je je tegoed wilt laten uitbetalen. We hoeven je dan niet teleur te stellen als je het geld wilt komen ophalen. Het is ook mogelijk het tegoed te laten staan en aan te spreken als je weer nieuwe aankopen in onze winkel wilt doen.
  8. Tot slot:
    • Serendipity Kids presenteert en verkoopt jouw kleding met veel enthousiasme. Wij behouden ons het recht voor de verkoopprijs te bepalen en eventueel aan te passen.
    • Wij beoordelen de kleding bij voorkeur terwijl je zelf in de winkel aanwezig bent. Mocht dit vanwege drukte niet mogelijk zijn, dan verzoeken we je de kleding bij ons achter te laten zodat we deze op een rustiger moment kunnen bekijken. Je ontvangt dan van ons de e-mail met het overzicht van de ingenomen kleding en eventueel een verzoek de niet- ingenomen kleding binnen een week te komen ophalen. Kleding die na inname toch vies of beschadigd blijkt te zijn wordt zonder kennisgeving aan het goede doel geschonken.
    • Serendipity Kids neemt alle voorzorgsmaatregelen in acht, maar is niet aansprakelijk voor diefstal, beschadiging of vermissing. De artikelen zijn niet verzekerd tegen water- of brandschade.
    • Je bent zelf verantwoordelijk voor de gegevens die bij ons bekend zijn. Heb je een nieuw e-mailadres of ben je verhuisd, laat het ons dan z.s.m. weten. Wij zijn op geen enkele manier aansprakelijk als er problemen ontstaan doordat wij beschikken over onjuiste informatie.

Comments are closed.

Copyright © 2012
Serendipity Kids, Leliegracht 32, 1015 DG, Amsterdam